Als ik het icoontje aanklik om Sony Vegas op te starten, doet die niks. Hoe komt dat?

Als ik op het bureaublad het icoontje aanklik, krijg ik heel even een zandloper bij mijn cursor, maar daarna niks meer en het programma wordt ook niet geopend.
Ik heb al geprobeerd het via administrator te openen, via het start-menu en via de map in de C: schijf, maar er gebeurt niets. Hoe komt dat? Ik heb ook al de pc uitgezet en opnieuw opgestart, maar dat hielp ook niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Deinstalleer eerst het spel op een gepaste wijze.
Via het configuratiescherm/programma's en onderdelen.
Beter is nog om het via revo uninstaller te doen, deze is te vinden op;
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Voordeel van dit programma is dat deze automatisch een systeem herstelpunt maakt en tevens je register opschoont.
Na deze procedure te hebben doorlopen kun je opnieuw Vegas instaleren.
Ik denk zelf dat er OF iets mis is gegaan met de installatie of met de download ( of beide natuurlijk ).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is dan iets mis met jouw Sony Vegas. Je zult hem moeten verwijderen en weer opnieuw moeten installeren.