Als ik de radio op de laptop op heb staan en ik wil gaan e-mailen of naar een andere site, dan valt de radio steeds uit. Hoe kan ik dit voorkomen?

Ik heb deze vraag al eens eerder gesteld maar ik kan hem niet terugvinden en het probleem doet zich nu dus weer voor.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dan heb je waarschijnlijk een erg lage overdrachtssnelheid (of je pc is oud/heeft er veel rotzooi op staan). Als je wifi gebruikt, ga eens dichter bij het modem zitten en probeer het dan nog eens, gaat dit beter dan zit je gewoon te ver van het modem af (wanden en vloeren/plafonds zorgen voor een lagere snelheid). Je kunt ook het proces voor jouw radiospeler op de laptop lager zetten. Je moet dan naar Task manager gaan (CTRL-ALT_DELETE of in windows 7 de zoekfunctie gebruiken), ga naar het tabblad "Processen", zoek het proces welke voor jouw radiospeler is, klik de rechtermuisknop "prioriteit instellen" en selecteer "laag". Je kunt omgekeerde dan ook doen voor het proces van de browser en voor de email client, echter selecteer je dan voor die "Hoog"

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100