Waarom kan ik niemand op instagram volgen?

Ik volg altijd heel veel mensen op instagram. Op het moment dat ze terug volgen ga ik ze allemaal unfollowen zodat ik veel volgers heb en weinig volgend ( nu 1958 volgers en 90 volgend ) ik doe dat bijvoorbeeld door bij een beroemd persoon te gaan bijv armoowasright en dan kijk ik naar zijn laatste foto/video als er staat 30 minuten of eerder gepost dan druk ik op zijn ''likes'' en ga ik iedereen volgen omdat ze actief zijn en liken en op hoop dat ze terugvolgen, dit werkte voor mij prima en lekker handig 150 volgers per dag, maar als ik nu iemand probeer te volgen staat er '' je bent tijdelijk geblokkeerd omdat je misbruik maakt van deze fucntie '' ????? Iemand een idee hoe ik dit kan uitschakelen ofzo heb het gevoel alsof instagram denkt dat ik een robot ben ( je weet wel auto-bots enzo die automatisch gaan volgen en dat instagram dat herkent en tijdelijk blokt of code laat invoeren wat een robot niet kan )

Ik hoop dat iemand hiervoor een oplossing heeft ;(

Grt, Anoniem

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
8.5K
Amadea
7 jaar geleden
Lijkt mij duidelijk waarom. Vind jij dat je géén misbruik van het volgsysteem maakt dan?
Ritsuka
7 jaar geleden
Dat is ook misbruik wat jij doet, je blokkade is terecht
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb hetzelfde.... is het bij jou al verholpen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb het zelfde nu. Hoelang heeft het geduurd?

Antwoorden (1)

Instagram heeft kennelijk door dat jij op die manier aan volgers probeert te komen. Dat is niet de bedoeling van Instagram. Je hebt kennelijk veel volgverzoeken gedaan aan mensen die jou niet kennen. Zij kunnen dat aangeven, en daarna kun je worden geblocked. Dit is -denk ik- een tijdelijke maatregel van Instagram, die je niet zelf kunt opheffen. Tip: voortaan niet op deze manier aan volgers proberen te komen. Je kunt nog even op de FAQ van Instagram zelf kijken, op de site.