Via WordPress kan je blogs aanmaken maar kan je WordPress ook gebruiken voor hele websites te creëren? Zo ja hoe en waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor. Dat kan prima. Je kan dat in principe op elke plek waar wordpress beschikbaar is, danwel kan worden geinstalleerd. Bekijk maar eens de sites www.tuinhoekje.nl of www.bio-vision.nl. Beide sites zijn gebouwd in wordpress.

je moet een template zoeken wat je mooi vind, danwel makkelijk aan kan passen tot wat jij wilt. Dan moet je weten dat je pagina;s moet gebruiken voor de hoofdopbouw van de site. POsts verdwijnen, pagina's niet. In de wordpress plugin database zitten een boel pluging om specifieke taken uit te voeren, zoals een foto album maken, of submenu's maken.