Wat is de meest gelikede comment op youtube

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nu ben ik ook nieuwsgierig naar de meest bekeken video op youtube
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelikede, leuk nieuw woord ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nieuw... volgens mij is wordt dat woord al gebruikt sinds de introductie van de "Like" knop op facebook. Okee het is niet officieel erkend, maar ook zeker niet nieuw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe lang bestaat facebook nu helemaal ...........en de 'like' knop.
De Nederlandse taal bestaat honderden jaren een woord wat krap aan 10 ( zolang is het vast nog niet) bestaat is dan nieuw woord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@nelly3: Toch al bijna 8 jaar (feb 2004) en wat een vergelijking... Volgens jouw zouden alle woorden van de afgelopen 10 jaar als nieuw gezien moeten worden.. Dit inclusief ALLE woorden die betrekking hebben op het internet of een van de vele andere technieken die zich de laatste 10 jaar razendsnel hebben ontwikkeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat zijn nieuwe woorden, zeker zolang ze nog niet opgenomen zijn in de officiële woordenboeken.
Nieuw is een relatief begrip, maar op iets wat honderden jaren bestaat is 8 of 10 jaar toch heel erg weinig.
maar hierover verschillen we blijkbaar van mening.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Wat een gevecht mensen
Ik ben het eens met @nelly3

Het beste antwoord

Er was ooit een comment met 115,000 likes. Helaas is die video verwijderd door de eigenaar. Zoek eens op Youtube "Most liked comments ever".

Trouwens kijk eens bij de oude video's van FPSRussia. Bij sommige video's zie je comments die meer dan 10k likes hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=YXONItsEU7E
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Een reactie onder Bad Guy had iemand im the bald guy
Die heeft 2 miljoen likes

Andere antwoorden (1)

Reactie onder de video ‘Billie Eilish - bad guy’ had SethEverman de reactie: i’m the bald guy
Die reactie heeft 2 miljoen likes