Kan ik op Google mijn persoonlijke info laten beperken of zelfs verwijderen? Zo ja, wat moet ik daar dan voor doen? Contact opnemen met Google,...hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
persoonlijke info wáár op google?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik hoop niet hij bedoelt de persoonlijke info die je over jezelf via google op het internet kunt vinden... dan hebben wij antwoorders nog een hoop werk te verrichten :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel inderdaad de persoonlijke info die je vindt op internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je niet bij google zijn, maar bij de sites waar jij persoonlijke info hebt achtergelaten.
Google indexeert alleen maar pagina's waar iedereen zonder google in principe ook terecht kan komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt inderdaad aan de beheerder van een site vragen of hij dat doet. Maar ik geef je niet veel kans. Te veel werk voor in hun ogen onbenullige dingen. Ik was laatst op een site (Hijackthis.nl) om mijn pc wat op te schonen, waar ze zelfs op voorhand waarschuwen/vermelden dat ze nooit in zullen gaan op zo'n verzoek tot verwijdering van berichten en/of nickname. Die regel zullen meer site's hanteren vermoed ik. Als je op je privacy gesteld bent kun je beter voor erg uiteenlopende bezigheden op internet een paar verschillende nicknames gebruiken. Om een voorbeeld te noemen. Je wilt een keertje pokeren op het internet. Jou poker-nickname is 5 jaar later nog terug te vinden op diverse ranglijsten, tevens hoe grof dat je speelde. Bij je eerste ontmoeting met een leuke vrouw, gevonden via een datingsite, zal dat zeker even ter sprake komen..... :-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over nicknames gesproken, die van jou is awesome wimteenslippers :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;-)

Het beste antwoord

Google zoek op andere sites. Je moet zorgen dat je op de gevonden sites niet meer zichtbaat bent. Een andere site is wieowie.nl; type daar je naam in en je ziet wat men over je kan vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je vult je profiel opnieuw in met allemaal blanco en dan klik je op wijzigen. Je profiel kun je ten alle tijde aanpassen.
Coociek en geschiedenis kun je verwijderen, maar wat er dan nog achter blijft in de donkere krochten van google weet alleen google.