Hoe kan je series van rtl.nl opslaan en op youtube zetten zonder dat het eraf word gehaald of je een boete of zo moet betalen?

Hoe kan je series van rtl.nl opslaan en op youtube zetten zonder dat het eraf word gehaald of je een boete of zo moet betalen? .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Kan niet, Youtube is heel streng met copyright.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
cassperr: denk je echt dat een zender een serie waar ze flink voor betaald hebben, het zou accepteren als een particulier die op een openbare site zet??

Antwoorden (2)

ik het ook al geprobeert : heel duf niet.

je kan het beeld keren (dat rtl andersoms staat geschreven) maar dat accepteer youtube ook niet. wat wel geaccepteerd wordt maar minder kijkvraai is is met een slechte video uploaden dus 240p dat je de pixels kunt tellen;D.
maar dat is niet leuk om te bekijken.

nu willen de amerikanen ook een wet dat youtube , google enzo ook verantwoordlijk hiervoor worden en dus boetes willen instellen als copyright wordt overscheden maar daar wordt nog aan gewerkt, 'k hoop zelf dat die wet niet doorgaat

hoop dat je hier iets aan hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit gaat niet, alle beelden die van RTL zijn worden meteen wereldwijd geblokkeerd! Hier kan je zelf niks tegen en doen alleen maar accepteren.