Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een een AVI of een WMV bestand overzetten op een dvd, hoe doe ik dat?

Ik heb Utorrent en via isohunt download ik films, maar niet alle films zijn Video TS bestanden. Andere bestanden speelt mijn dvd niet af. Alleen als ik Winavi video converter neem, kan ik de bestanden wel omzetten maar ik krijg dan wel een watermerk. Wie heeft een ander oplossing zodat ik mijn bestanden kan omzetten zonder een watermerk over de hele film?

Waar vind ik een goede gratis anti-virus programma?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
983

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Probeer een site waarbij je het video type kan opzoeken, bijv. mp4 erachter zetten om op apple-producten de film te kunnen bekijken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je legale films koopt heb je dit probleem natuurlijk niet...
DVD flick kan vrij veel formaten keurig op DVD branden,
is gratis, en doet niets met watermerken of andere grappen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer Winavi zeer handig programna:DD
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Format factory is een gratis converter die bestandsformaten omzet in jouw gewenste formaat zonder watermerk.

als virusscanner raad ik je de gratis virusscanner van microsoft aan. Als je tenminste een legale versie van windows heb. als je geen geregistreerde windows hebt is AVG free virusscanner een goed alternatief.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor wat betreft het antivirus geloof ik sterk in security essentials dat is van microsoft en die heeft een naam te verliezen.
Voor het converteren van diverse soorten film zijn er vele programma's beschikbaar. Ik gebruik AVS video converter.
Als je het watermerk weg wilt hebben moet je hiervoor wel betalen. ER zijn natuurlijk andere wegen maar die zijn niet legaal.
Frank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dvdvideosoft heeft 100% gratis software, en je kan alle formaten naar alles converteren.

Download en gebruik het hele pakket gratis via www.dvdvideosoft.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding