Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als die mappen op de outlook server staan
en niet bijvoorbeeld van een ander email programma zijn waar je ze offline bewaard zou dat geen probleem moeten zijn.
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. De mappen staan in (voorheen) Hotmail. Ik wil nu het programma Outlook gaan gebruiken, De e-mails in Postvak In zijn automatisch gesynchroniseerd, de bewaarde e-mails in de diverse mappen echter niet.
capthavoc
12 jaar geleden
Standaard zal outlook de conversie van hotmail naar outlook alleen de standaard mappen aan pakken.
ik weet niet of je de conversie nog een keer kunt doen plaats dan desnoods tijdelijk de mappen in een map die wel gesynchronizeerd word ?
om ze dan vanuit outlook weer handmatige te rubriceren.?
uit veligheid kan je nog kijken of je de te bewaren mappen
kan exporteren voordat je dit probeert Het is al een tijd terug dat ik met hotmail heb gewerkt zoals de meeste denk ik
dus ik vraag me even af waar die mailtjes staan ?
is het echt nog via de pagina www.hotmail.com ?
ik vraag me af of je daar nog terecht komt nadat je hebt omgezet ? dus waar staan ide bewaarde mappen ? via welk programma kom je daar ? outlook expres of zoiets ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik log normaal in via outlook.com. Ik heb inmiddels getracht de mappen onder de map Postvak In te zetten, om ze zodoende te laten synchroniseren, maar helaas zonder resultaat.
capthavoc
12 jaar geleden
Dan wordt het lastig vrees ik
Aangezien een conversie een eenmalig omzetting is maar je kan die mappen blijkbaar nog wel zien ?
Hoe zie je ze, in een apart email programma ?
waar je ze offline bewaarde ?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing