Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb in Itunes meerdere cd's staan van dezelfde artiest. Nu wil ik alles in ITunes sorteren op artiest en dan op jaar. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
764

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is net als de rest van de apple programma's heel simpel.
Ga naar weergave en dan binnen dat pulldownmenu naar weergaveopties. Daar vink je aan Album arties en release datum. Deze kun je binnen je hoofdvenster weer op de juiste volgorde zetten. Vervolgens klik je op het kopje album en je ziet de titel dan veranderen in album, album op artiest en als laatste album op jaar. Die wil je volgens mij. Wil je dan ook nog op release datum organiseren dan klik je op het kopje releasedatum totdat het geheel in de door jou gewenste volgorde staat.
Veel luisterplezier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kies als weergave in de lijst. Klik dan eerst op de kolom Jaar en vervolgens op de kolom Artiest.

Mis je een kolom, voeg die dan toe in het menu Weergave - Weergaveopties. Kolommen kun je aan de kolomkop (de titel) slepen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding