ik ga er van uit dat je al een facebook profiel hebt. en een pagina wilt maken die mensen leuk kunnen vinden. dat kan je doen met onderstaande link.

het is ook mogelijk om een profiel om te zetten tot pagina maar dan is het wel handig om een extra account te hebben die je admin rechten kan geven. al je vrienden veranderen dan in mensen die je pagina leuk vinden ipv je vriend zijn. de lange link hieronder is daarvoor bedoeld.

houd de naam van je pagina zo duidelijk mogelijk zodat als mensen zoeken hem ook vinden. een pagina over pindakaas moet je dus ook gewoon pindakaas noemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoe je een facebook pagina maakt?

1) ga naar www.facebook.com
2) vul de gegevens in
3) druk op registreren
4) klik op de registratie link die je in een mail krijgt.

Hoe je je pagina bekent maakt?
Veel reclame maken, door Hyves, Facebook, Twitter. Als je er het geld voor hebt kun je advertentie kopen. Dat houdt in dat jij reclame maakt, zelf de tekst verzint enz. en dat de desbetreffende site het dan laat zien aan de leden.