hoe kan ik cookies en webgeschiednis verwijderen van mijn computer mijn computer werkt op windows?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
windows zeven ofzo en anders windows internet explorer

Antwoorden (4)

bij internetopties kan je in een menu komen met verschillende mogelijkheden waaronder ook een balk met cookies verwijderen en geschiedenis. Ikwerk nu zelf met windows 7 en daar zie je rechts boven in de hoek een soort steeksleutel. Wanneer je daar ook mee werk kan je daar op klikken en dan kom je ook in een keuze menu. vandaar uit kan je webgeschiedeins verwijderen. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klik Extra (rechts bovenin)
Klik internetopties (degene het meest onderaan in het menu
Eerst zie je startpagina, en daaronder WEBgeschiedenis, die moet je hebben.
Klik op het knopje verwijderen dat erbij staat,
Je kunt dan verschillende dingen aanklikken die je wilt verwijderen, waaronder Cookies en webgeschiedenis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download Ccleaner, dit programma verwijderd je webgeschiedenis, cookies en nog veel meer andere onnodige zooi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar het tandwieltje rechts boven in explorer klik hierop, vervolgens kies je voor internet opties. IN het daarop volgende scherm kun je de cookies en de geschiedenis verwijderen.
Frank