hoe komt het dat adobe shockwave player niet download? zie uitleg aub.

ik probeer adobe shockwave player te downloaden. maar er staat:

Fout bij het schrijven naar bestand:
C:/Windows/system32/Adobe/Director/M5drvr32.exe

dan klik ik constand op negeren en staat er successfully completed. dan probeer ik iets te doen met adobe shockwave player maar het lukt niet. wie kan me helpen aub? bedankt

ps: ik weet niet welke versie van windows ik heb...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
vreemd dat je niet weet welke versie windows je hebt ?
dat is toch niet zo moeilijk ?
dat staat er toch op als je opstart ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
help me liever om te zeggen oe da moet!.
capthavoc
12 jaar geleden
als je opstart zie je dan aan het begin een heen en weer bewegend balkje ?
dan heb je xp of vista
de naam van je windows komt ook in beeld
home proff vista premium ? etc etc zie je om elkaar heen draaiende sterretjes heb je windows 7
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je wilt weten wat voor versie je hebt moet je naar Configuratiescherm\Systeem en beveiliging\Systeem.
Daar staat alles over je systeem wat je hebt enzo.
succes of het lukt

Antwoorden (2)

Dat shockwave player niet werkt komt door die fout, waarschijnlijk. Verwijder shockwave player van je computer en installeer het daarna overnieuw. Ik hoop dat het dan is opgelost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij niet wil installeren dan staat hij waarschijnlijk ook niet in de lijst met geinstalleerde programma,s
als dat wel het geval is dan eerst die verwijderen
maar als ie er niet staat dan
denk ik dat je even ccleaner er over moet halen om de kapotte mappen en bestanden weg te gooien en het daarna nog eens te proberen
na een herstart
je loopt waarschijnlijk vast op een oudere installatie die mislukt is en dat kan zoveel verschillende oorzaken hebben die we niet weten als je niet weet te vertellen welke versie windows je hebt
en welke browser je gebruikt ?
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
browser?
weet ik niet...
capthavoc
12 jaar geleden
joh al je echt niets weet laat het dan even over aan iemand die het wel weet