hoe komt het dat adobe shockwave player niet download? zie uitleg aub.

ik probeer adobe shockwave player te downloaden. maar er staat:

Fout bij het schrijven naar bestand:
C:/Windows/system32/Adobe/Director/M5drvr32.exe

dan klik ik constand op negeren en staat er successfully completed. dan probeer ik iets te doen met adobe shockwave player maar het lukt niet. wie kan me helpen aub? bedankt

ps: ik weet niet welke versie van windows ik heb...

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat shockwave player niet werkt komt door die fout, waarschijnlijk. Verwijder shockwave player van je computer en installeer het daarna overnieuw. Ik hoop dat het dan is opgelost.

Als hij niet wil installeren dan staat hij waarschijnlijk ook niet in de lijst met geinstalleerde programma,s als dat wel het geval is dan eerst die verwijderen maar als ie er niet staat dan denk ik dat je even ccleaner er over moet halen om de kapotte mappen en bestanden weg te gooien en het daarna nog eens te proberen na een herstart je loopt waarschijnlijk vast op een oudere installatie die mislukt is en dat kan zoveel verschillende oorzaken hebben die we niet weten als je niet weet te vertellen welke versie windows je hebt en welke browser je gebruikt ?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100