Hoe verwijder ik een Usb-stick op de juiste manier uit de tv?

Nadat ik een USB-stick uit mijn TV verwijder krijg ik de volgende melding: "verwijder USB-stations alleen nadat u deze hebt losgekoppeld van de ingangen". Wat doe ik verkeerd?? Loskoppelen is toch hetzelfde als de USB-stick eruit trekken of niet??

een jaar geleden
in: Hardware
2.2K

Antwoorden (3)

Eerst de televisie uitzetten.
Wacht nog 5 seconden extra voor de zekerheid.
Daarna kun je veilig de usb stick verwijderen.
Als de tv nog aan staat, is hij nog bezig met data lezen van je usb stick.
Toegevoegd op 24 maart 2023 15:30: tekst
een jaar geleden
Gewoon er uit trekken doe ik altijd, nooit problemen. Via de officiële manier:

Stop met het afspelen van de content die vanaf de USB-stick wordt afgespeeld.
Klik op de knop 'Terug' of 'Exit' op de afstandsbediening van de tv om terug te keren naar het hoofdmenu van de tv.
Ga naar de optie 'USB uitwerpen' of 'Eject USB' en selecteer deze optie.
Wacht totdat de tv het bericht weergeeft dat de USB-stick veilig kan worden verwijderd. Het kan enkele seconden duren voordat het bericht verschijnt.
Trek de USB-stick voorzichtig uit de USB-poort van de tv.

Het is belangrijk om te wachten totdat de tv het bericht weergeeft dat de USB-stick veilig kan worden verwijderd, omdat dit ervoor zorgt dat alle bestanden op de USB-stick correct worden afgesloten en opgeslagen, zodat er geen gegevens verloren gaan of beschadigd raken.
een jaar geleden
Ritsuka
een jaar geleden
Waar vind je de optie eject usb?
Om een USB-stick op de juiste manier uit de tv te verwijderen, moet je eerst de tv uitzetten. Vervolgens kun je de USB-stick uit de USB-poort trekken. Als je de USB-stick niet meer gebruikt, kun je deze veilig opbergen.
10 maanden geleden