Ik wil een computer kopen. Kan ik een voeding met 4x PCIe op een moederbord met 3-PCIe aansluiten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Weet dat eigenlijk ook niet, maar als je op de site van alternate.nl kijkt, kan je fictief je eigen computer in elkaar bouwen en de site laat zien wat wel en niet kan en geeft je de mogelijke opties en prijzen. Gedeelte heet PC builder. Succes