Hoe krijg ik mijn roze facebook weer terug naar blauw?

Ik heb mijn facebookpagina met een link veranderd naar roze. Het is alleen helemaal niet zoals ik het wilde hebben, maar nu krijg ik het niet meer terug naar blauw.

Het ziet er nu zo uit: http://img209.imageshack.us/img209/8716/schermafbeelding2012011.png

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, typisch facebook. Verander je iets om te kijken, kun je niet meer terug...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hier dus ook last van wil dat roze echt weg hebben !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is me inmiddels gelukt! Je moet op het sleuteltje rechts boven drukken. Dan op opties en dan extensies. Dan kan je het verwijderen. Het is echt iets dat je op je computer hebt gedownload in plaats van op je account. Als je op een andere computer inlogt, is het er namelijk niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar zit dat sleuteltje rechtsboven en opties dan? ik kan het niet vinden.. want ik heb ook een roze profiel maar hij stuurt dus automatisch een link naar al mijn vrienden... :S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehm bij google chrome zit dat rechtsboven onder het kruisje (op dezelfde hoogte als de bank waar je het internetadres intikt). Anders moet je even ergens bij opties kijken.

Antwoorden (1)

Hi everyone! Het zit niet in facebook zelf, maar in de instellingen van je browser. Het is blijkbaar een add-on die zichzelf installeert. Dit kun je in je browser-opties uitschakelen; ik heb 'm net verwijderd. Wie zit er nou op zo'n lelijke uil te wachten :-) Succes!