hoe kan ik een filmpje van you tube op een d.v.d branden? Ik kan wel de link kopieeren..maar krijg het niet op eend.v.d.... Wie helpt mij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.9K
Ritsuka
12 jaar geleden
link kun je heel makkelijk op een dvd krijgen met een stift. Maar je gaat een hele dvd gebruiken voor 1 Youtube filmpje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank voor je reactie..........nee niet 1 filmpje.natuurlijk
Ik maak geregeld zelf filmpjes die ik upload via You tube
Dus ik heb er vele.en die wil ik op een d.v.d zetten om op tv te kijken.......snap je.......maar het lukt me niet
Wel foto;s......met muziek en alles erbij....maar heb alle linken wel opgeslagen......maar krijg ze niet via brandprogamma op een d.v.d........verder zoeken....en wat is een stift ?
Groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de meest omgedraaide manier van werken ooit. Ik zou wat gaan veranderen in je werk volgorde. Dat zal de kwaliteit van de video en tijd ten gunste komen. Maken film>importeren en bewerken op pc>uitschrijven als DVD(+branden) daarna uitschrijven als youtube filmpje>uploaden. Zoals je nu werkt moet het ongeveer zo zijn: Maken film>importeren en bewerken op pc>uitschrijven als youtube filmpje*>uploaden>downloaden>converteren* naar DVD>branden. *Verlies kwaliteit.

Het beste antwoord

Je moet de youtubeclip downloaden in een formaat dat geschikt is voor een dvd. Wil je een dvd maken voor in de dvdspeler of gewoon als backup? Via een brandprogramma (zoals Nero) kun je bestanden kopiëren op een dvd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je reactie.
Ga er wat mee doen.
duidelijk gr ........M

Andere antwoorden (2)

U moet eerst de youtube downloader installeren van op de link: http://youtube-downloader.dutch.toggle.com/ . Hoe die werkt ziet u op deze link: http://www.youtube.com/watch?v=AaqFuRTGoIM , de bevat de volledige uitleg. Eens die op uw harde schijf staat kan u met een DVD programma copyeren naar een DVD. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als eerste moet je een programma hebben om het filmpje te kunnen downloaden. youtube downloader.
Daarna zul deze om moeten zetten naar een dvd formaat.
HIervoor gebruik ik AVS video converter.
De filmpjes zijn zo klei dat het beter is om deze eerst samen te voegen tot een grotere met bijvoorbeeld movie maker.
Daarna omzetten met avs en pas daarna branden.
Frank