niets, twitter is gratis. Behalve natuurlijk als je via je mobieltje tweet, dan betaal je de telefoonkosten. gewoon een account aanmaken en ...gaan..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Helemaal niks, je betaald alleen voor je internetconnectie, of data van je telefoon.
Ritsuka
12 jaar geleden
Tweeten is gratis. Tenzij je per se per SMS wilt tweeten, wat niet hoeft, want op de meeste telefoons kun je Twitter installeren.

Als je SMSt, kost het je volgens mij gewoon de normale kosten van een SMS.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt van de inhoud af. Het kan je je relatie of reputatie kosten. Verder is het versturen en ontvangen gratis, mits je voor de gebruikte bandbreedte moet betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'mits' moet 'tenzij' zijn, verder een prima antwoord ;-)
Buitenom ontzettend veel stroom, servers die dag en nacht staan te draaien en een heel netwerk aan koper door de grond, kost het jou helemaal geen geld...