Kan ik op een iPhone 4S het gebruik van iCloud uitschakelen en helemaal vermijden?

Ik wil een iPhone bestellen, maar zeker geen iCloud gaan gebruiken. Kan ik op een iPhone 4S het gebruik van iCloud uitschakelen en verder ook helemaal vermijden? Ik wil ook absoluut geen iCloud account aanmaken. Ik wil mijn data uitsluitend en alleen op eigen storage-disk/harddisks/servers opgeslagen hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ga naar Instellen / iCloud en zet alle vlakjes uit. Ga naar Opslag en reservekopie en zet iCloud daar ook uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Praktisch antwoord. Kort en krachtig. Daar kan iedereen iets mee. Ik had zelf ook nog wel prettig gevonden als iemand in was gegaan op het tweede deel van de vraag: 'helemaal vermijden van iCloud-gebruik'. De voordelen en nadelen daarvan. Maar dit was het beste antwoord. Allemaal bedankt.

Andere antwoorden (3)

Gewoon bij instellingen toch? Of je iPhone aansluiten op de computer..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
na aanschaf gewoon nooit de connectie maken tussen je apparaten
12 jaar geleden
Ja dat kan. Ik had een iCloud account en had alleen de app 'zoek mijn iPhone' aangekruist. Toen kwam ik erachter dat je geen iCloud account nodig hebt voor de app 'zoek mijn iPhone'. Ik heb mijn account toen verwijderd. Je hoeft er dus verder niks mee te doen. Je hoeft geen account aan te maken, maar als je dat al hebt gedaan kun je dat via 'instellingen' verwijderen.