kan mijn mama op de internet rekening zien waar ik allemaal op geweest ben op internet en wat ik gedownload heb ???

als ik op internet zit en als mijn mama op het einde van de maand de internet rekeningt krijgt kan ze daar dan alles op zien dat ik opgezocht heb op internet en gedownload heb

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
22.8K
Amadea
12 jaar geleden
Waarbij uit de vraag al blijkt dat jij bezig bent geweest met ongeoorloofde zaken...
Ritsuka
12 jaar geleden
wat heb je gedaan, porno gedownload? illegale games en muziek?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kom op, doe even normaal het is een kind..
Doe serieus inplaats van meteen aan porno enz te denken.
Zo gaat dat nou bij elke vraag, (wat laat blijken dat deze al veel keren is gesteld :P).
Maar denk niet meteen aan porno, die jongen/dat meisje is misschien gewoon nieuwsgierig, (daarmee sluiten we porno zeker NIET uit xD).
Maar vermoed niet steeds altijd porno, echt irritant..
Ritsuka
12 jaar geleden
ik noemde daarna ook nog wat andere opties, en in veel gevallen als ze bang zijn dat de ouders er achterkomen is het toch echt die eerste :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt eraan....
de meeste ouders dreigen met: ik zie alles van je!
maar meestal is dat niet echt waar...
wat heb je dan gedownload????

Antwoorden (5)

Op de rekening zal ze dat niet kunnen zien, maar als je bijvoorbeeld een google account hebt waar ze bij kan, kan ze vrij veel zien. Ook zijn er allerlei programma's waarmee ouders kunnen zien welke websites je bezocht hebt. Ook de geschiedenis van je browser onthoudt veel; tenzij je de "private" mode van je browser gebruikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ervan uitgaand dat je internet via kabel of adsl, nee dan niet. Je betaalt een vast bedrag per maand hiervoor. Op de computer in de geschiedenis kunnen er wel zulke dingen nagekeken worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dat kan ze niet zien. dat staat niet op de rekening.
in de geschiedenis van de computer kun je dit evt. wel terugzien (welke sites er bezocht zijn ed).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moeder zal het aan de rekening niet kunnen zien. Deze geeft over het algemeen alleen een totaal telling van de verbruikte MB's.
Wel zou zijn in de geschiedenis van de browser kunnen kijken en daar de historie kunnen zien van de sites die zijn bezocht. bij downloads kan wellicht worden bekeken welke files zijn gedownload.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee,
Zo ja zou het willen zeggen dat je provider ook je geschiedenis kan zien vermits ze het hebben verstuurd naar jou.
Dat zou heel privacy schendend zijn !
In de geschiedenis kan je het natuurlijk wel weer zien.
(Als je iets wat niet mag doet, wis je geschiedenis dan :P).
Dus kortom nee dat zou trouwens verboden zijn.
In de geschiedenis is het jou geschiedenis dus van jou en daarom zie je het daar wel, omdat ze ervan uitgaan dat jij alleen naar je geschiedenis kijkt, (en de politie in verband met moordzaken,diefstal etc..).
Ik hoop je te hebben geholpen !,
-James