kan mijn mama op de internet rekening zien waar ik allemaal op geweest ben op internet en wat ik gedownload heb ???

als ik op internet zit en als mijn mama op het einde van de maand de internet rekeningt krijgt kan ze daar dan alles op zien dat ik opgezocht heb op internet en gedownload heb

Weet jij het antwoord?

/2500

Op de rekening zal ze dat niet kunnen zien, maar als je bijvoorbeeld een google account hebt waar ze bij kan, kan ze vrij veel zien. Ook zijn er allerlei programma's waarmee ouders kunnen zien welke websites je bezocht hebt. Ook de geschiedenis van je browser onthoudt veel; tenzij je de "private" mode van je browser gebruikt

Ervan uitgaand dat je internet via kabel of adsl, nee dan niet. Je betaalt een vast bedrag per maand hiervoor. Op de computer in de geschiedenis kunnen er wel zulke dingen nagekeken worden.

nee, dat kan ze niet zien. dat staat niet op de rekening. in de geschiedenis van de computer kun je dit evt. wel terugzien (welke sites er bezocht zijn ed).

Je moeder zal het aan de rekening niet kunnen zien. Deze geeft over het algemeen alleen een totaal telling van de verbruikte MB's. Wel zou zijn in de geschiedenis van de browser kunnen kijken en daar de historie kunnen zien van de sites die zijn bezocht. bij downloads kan wellicht worden bekeken welke files zijn gedownload.

Nee, Zo ja zou het willen zeggen dat je provider ook je geschiedenis kan zien vermits ze het hebben verstuurd naar jou. Dat zou heel privacy schendend zijn ! In de geschiedenis kan je het natuurlijk wel weer zien. (Als je iets wat niet mag doet, wis je geschiedenis dan :P). Dus kortom nee dat zou trouwens verboden zijn. In de geschiedenis is het jou geschiedenis dus van jou en daarom zie je het daar wel, omdat ze ervan uitgaan dat jij alleen naar je geschiedenis kijkt, (en de politie in verband met moordzaken,diefstal etc..). Ik hoop je te hebben geholpen !, -James

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100