Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om per gebruikersaccount op de pc verschillende programma's automatisch te laten opstarten na inloggen (windows xp)?

Ik heb voor mijn dochter een eigen gebruikersaccount aangemaakt op de pc. Nu zou ik willen dat het programma "Magic Desktop" automatisch opstart zodra ze heeft ingelogd, zonder dat dit ook op mijn eigen account gebeurt. (Hoe) is dit mogelijk? Dit programma zorgt er namelijk voor dat ze alleen bij websites en programma's kan die ik goedkeur. En ik wil eigenlijk niet zelf steeds dat programma eerst af moeten sluiten om aan de slag te kunnen op de pc. Ik heb windows xp en vista (twee verschillende pc's)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Je kunt bij haar account, in de map 'Opstarten', de snelkoppeling van Magic Desktop plaatsen. Die vind je in het startmenu -> Programma's -> Opstarten.
Alles wat in die map staat wordt opgestart bij het inloggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja je kunt een aparte map maken maar ze kan nog steeds overal bij. dus met een beetje verstand kan ze nog steeds alles zoals ze het nu kan.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing