waarom kan je op facebook maar 1 email adres laten registeren?

Mijn man heeft facebook nu wil ik ook op facebook maar kan mij niet aanmelden omdat het adres al geregistreerd staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit is ook op hyves,maar je kunt makkelijk een nieuw mailadres aanmaken en dit voor je facebook gebruiken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je zou denken dat dit is om meerdere accounts te ontmoedigen,maar echt helpen doet zoiets niet als je meerdere mailadressen hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Kijk maar eens op www.gmail.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of bij hotmail.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een gmail adres is ook een emailadres. Je kunt bij zowel gmail en hotmail verschillende emailadressen aanmaken.
capthavoc
12 jaar geleden
maak gewoon nog eentje aan op gmail
geen probleem.
die van je bestuur kan je ook wel gebruiken maar dat kan verwarrend werken
Omdat een e-mail adres (m.i. terecht) gezien wordt als iets persoonlijks.

Er zijn wel mensen met alleen maar een "gezins-mail", maar de meeste mensen hebben toch ook een persoonlijk adres.
Ik heb er minstens drie.
Mijn man en ik delen niet dezelfde vrienden, dezelfde hobby's, dezelfde sites waar we feedback van willen, etc.

Je kunt op hotmail.com en op gmail.com en misschien nog wel op meer mogelijkheden heel makkelijk een eigen e-mail adres aanmaken.