Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik mijn iPod upgraden naar een versie waarmee je cydia kan downloaden?

Ik wil graag weten welke software je moet hebben op iPod touch (ik heb nu iOS 5.0.1.) en hoe dat moet
En kan als het niet lukt het downloaden nog weer gewoon weer naar de versie iOS 5.0.1. downloaden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Dat heet jailbreaken niet upgraden, dat moet via je pc doen 1 ga naar de site van greenpoisen ( zoek de site op via Google ) 2 download het juiste programma qua iPod versie 3 verbind je iPod met de computer klik iTunes weg en open het programma dat je gedownload hebt. Daarna zegt het programma wat je moet doen. En volgensmij is er nog geen jailbreak voor versie 5 maar dat moet je zelf maar ff kijken als die versie er nog niet is moet je paar maanden wachten want dan zijn ze daar mee bezig. Later dude
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je gewoon doen met deze software.
Download even de nieuwste versie van redsn0w en volg de instructies.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing