Website foppen mbt je locatie.

Er zijn best wat websites die bepaalde content niet willen afspelen tenzij je uit de USA komt. Kan iemand me vertellen hoe ik deze websites kan foppen zodat ze me toegang verlenen? (proxy servers dacht ik).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K

Antwoorden (3)

Google dan eens naar een programma genaamd spoof. Ik kijk zelf hier naar Amerikaanse films omdat ik nu een Amerikaanse ip adres hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan inderdaad proxy-servers gebruiken. Ik weet niet welke browser je gebruikt maar google even op proxy-server instellen, dan vind je vast wel hoe dat moet. Zoek daarna een lijst met proxy-server en voer een proxy-server van een bepaald land in op je browser.

Let wel, met de proxy-server is het waarschijnlijk dat de snelheid van je verbinding omlaag gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hotspotshield van Anchorfree is hiervoor een aanrader.
Gratis te downloaden en gebruiken op http://www.anchorfree.com/