Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn externe harde schrijf USB port is kapot, schrijf zelf nog heel. Hoe aflezen?

Mijn externe hardeschrijf zijn usb is kapot. Valt dit te repareren? Ik heb gehoord dat er gewoon bedrijfjes zijn die de harde schrijf eruit halen en dit in de computer zetten ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan inderdaad de hardeschijf uit de behuizing halen en direct op een pc aansluiten. Dit kun je laten doen bij computerzaken maar als je een beetje handig bent kun je het ook zelf doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd beetje handig het is ong net zo moeilijk als een puzzel met 4 stukjes...en je moet kunnen lezen:)

Andere antwoorden (2)

Opgeschreven en de schijf er uit halen, als je dan naar een computerzaak gaat en een lege behuizing er voor haalt, werkt alles weer als voorheen.

Als je een beetje handig bent kun je ook proberen er een usb kabel aan vast te goederen als je hem open hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haal de stroom eraf en probeer met een pincet het restant van het stekkertje eruit te halen
Je kunt inderdaad de behuizing verwijderen en de schijf dan in een desktop inbouwen. ER zijn tegenwoordig ook adapters waar je een losse schijf in kunt zetten en dan via een usb poort naar een andere computer kunt uitlezen.
Deze kosten omstreeks € 25,oo
KIjk ens op Conrad.nl
Frank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding