hoe zet ik muziek over van de ene USBstick (8GB) naar een Victory digital MP3speler ?

Het bestandsysteem van de MP3-speler is FAT 245 MB. Ik wil een aantal zelf opgenomen songs uit de sixties and seventies overzetten, omdat zo'n klein apparaatje als de Victory zo lekker in je binnenzak past.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

via de pc toch ? mp3 ??
Je kan het beste de inhoud van je usb stick kopieren naar je muziek map op de pc
Daarna de mp3 speler er aan en een aantal nummers daar op zetten.
want met 245 mb zal er zeker niet alles op passen

ik vraag me alleen af of die oude victory dingen nog wel werken met windows 7 ? lijkt me wel toch ?
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt me een goed idee. Dat Victory geval is nog geen 2 maanden oud, maar -onwetend als ik ben- kan het product als zodanig best wel oud wezen. Ik ga het in elk geval proberen. Thanxxx !!!