Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg je dat witte achtergrondje van een plaatje op paint weg? alleen op paint want ik zit op school dus ik kan niet downloaden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Dat gaat helaas niet in paint. Je kunt wel weggummen, maar bij het plakken in een document, zal er altijd een witte achtergrond blijven. Photoshop kan het wel, maar daar heb je niets aan. Daarmee kun je het onderwerp selecteren en de rest transparant maken.
(Lees meer...)
paulus811
14 jaar geleden
Je plakt het plaatje in Paint, klikt op bijsnijden, dan selecteer je wat je wilt houden en wat je eraf wilt. Dat plak je dan in een nieuw document. Mocht er nog een witte rand omheen staan, dan ga je rechtsonderin naar de hoek van de witte rand en die schuif je dan (schuin) naar boven, zodat je geen witte rand meer hebt en alleen het plaatje over blijft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je op de computer ook powerpoint hebt, kopieer je het plaatje daarheen, vervolgens op het plaatje dubbelklikken, dan in je menubalk naar "kleur" en kiezen voor "transparante kleur instellen". Klik dan op de achtergrond die je weg wilt hebben.

Overigens is dit 2010 maar volgens mij kan het ook in 2007.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerst zorgen in paint dat alle witte blokjes echt wit zijn en daarna transparant maken
Frank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing