Kan ik op myn windows pc mac software installeren?

Ik wil graag het bestuurings systeem (snowpard, Loin) op me hp computer kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Het kan m.b.v. Virtual Box (www.virtualbox.org). Dat installeer je op je PC. Binnen Virtual Box maak je een virtuele machine aan waarop je Mac OS X Server geïnstalleerd. Dat draait praktisch net zo snel als je HP van zichzelf al doet.
Let wel: Alleen Mac OS X SERVER-versies zijn te installeren. De 'gewone' versies zijn door Apple geblokkeerd en krijg je niet of op z'n best met een mij niet bekende hack aan de praat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewell, allemaal ik zal naar de links kyke en het op me hp zetten (;

Andere antwoorden (2)

Jazeker maar dan moet je computer wel ''hardware virtualization'' ondersteunen. In de bron staat een tutorial.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve virtualizen (een ander besturingsysteem starten binnen je eigen besturingssysteem) kun je ook een gehackte versie van Mac OS X installeren en die direct opstarten. Zie bron.

Maar of al je hardware het gaat doen valt te bezien, afhankelijk van of hier Mac drivers voor zijn.