Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik op myn windows pc mac software installeren?

Ik wil graag het bestuurings systeem (snowpard, Loin) op me hp computer kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan m.b.v. Virtual Box (www.virtualbox.org). Dat installeer je op je PC. Binnen Virtual Box maak je een virtuele machine aan waarop je Mac OS X Server geïnstalleerd. Dat draait praktisch net zo snel als je HP van zichzelf al doet.
Let wel: Alleen Mac OS X SERVER-versies zijn te installeren. De 'gewone' versies zijn door Apple geblokkeerd en krijg je niet of op z'n best met een mij niet bekende hack aan de praat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewell, allemaal ik zal naar de links kyke en het op me hp zetten (;

Andere antwoorden (2)

Jazeker maar dan moet je computer wel ''hardware virtualization'' ondersteunen. In de bron staat een tutorial.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve virtualizen (een ander besturingsysteem starten binnen je eigen besturingssysteem) kun je ook een gehackte versie van Mac OS X installeren en die direct opstarten. Zie bron.

Maar of al je hardware het gaat doen valt te bezien, afhankelijk van of hier Mac drivers voor zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding