Hoe kun je een beveiligde cd wissen?

Ik heb een aantal beveiligde cd's waar ik niets meer mee doe. Ik wil ze wissen.

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik wil er andere dingen op kunnen zetten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

als een cd niet een rewritable is kan hij niet gewist worden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In stukjes breken, en dan in de prullenbak. Niemand kan er dan nog iets mee.
Alleen CDRW's zijn te wissen en te hergebruiken, dat kan bijv. met DeepBurner.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad in stukken breken. Je kan van een cd-r geen gegevens wissen maar dit kan wel met een cd-rw en deze kan je hergebruiken. Ik zou zeggen in de prullenbak ermee, wel breken uiteraard.