Het toppunt van faalheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fail betekent faal. Die epic zou je kunnen gebruiken als je heel erg gefaalt bent. Een overtreffende trap van faal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een epische mislukking, een groots falen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Typische fout
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit is nou een fail. Het antwoord is al gegeven en alsnog geef je een verkeerd antwoord.
Als het gaat om de fail en de epic fail op Twitter bijvoorbeeld: een fail is een blunder, een epic fail is de overtreffende trap, dus een gigantische blunder.