Een eigen private server maken kost best veel tijd en moeite en is niet zomaar klaar.
Tenzij je een kant en klare source gebruikt.

Uitleg:
Source = de basis waar je private server zich afspeeld.
Je hebt meerdere sources bij de ene is de home lumbridge , de andere varrock en zo maar door.

Als je ervaring hebt met spelen op andere mensen hun private server heb je vast ook een source gevonden die bij jouw favoriet staat.
Dan zou ik je aanraden zo een source te zoeken en te gebruiken.

Voor de gehele uitleg zie link.

Een probleem dat veel mensen hebben is niet met het maken en coderen van de private server maar voor het online maken ervan.

Succes ermee!

Toegevoegd na 14 minuten:
Wat ik vergeten ben te zeggen maar wat volgens mij duidelijk is.
Is dat je op de officele RuneScape dat niet kan doen.

Er bestaat natuurlijk de RS2 servers, van o.a moparscape.
Daar kan je op ander mans eigen gemaakt server spelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan niet op runescape.