Als ik met iemand op msn of skype videobel dan loopt hij steeds vast en dan stopt het videogesprek gelijk. hoe kan dit ?

hoe kan dit want dit is echt bloedirritant!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij skype wordt er vaak een reactie gevraagd, misschien kan je die eens invullen, en anders als je werkt met een laptop ofzo waar de webcam al inzit kan je misschien eens een beter webcam kopen die je op je laptop ofzo of of je pc kan zetten die goede kwaliteit heeft voor beeld en klank. Veel succes :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gwn het beste antwoord

Andere antwoorden (1)

Dat kan komen doordat je internet sloom is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en kan ik daar wat aan doen ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, een duurder internet nemen.. of je computer een beetje leegtrekken zodat je computer ook sneller wordt.