Op deze webste staat: "Goeie Vraag: Stel je vraag aan heel Nederland",maar wat met de Belgen die deze site bezoeken?

of moeten zij maar zelf een dergelijke website oprichten?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Blijf de site vooral bezoeken! Belgen kunnen ons Nederlanders nog iets leren!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dan kun je ook gaan discussiëren over "heel Nederland"Er zijn nog heel veel mensen zonder internet. Het is gewoon een slogan!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die mogen óók achterop "die fiets"! Zo zijn wij Nederlanders!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ikhebeenvraag.be
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hier kan je alleen vragen stellen aan een wetenschapper, bij GV kan je aan iedereen iets vragen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet het, maar ik vond het een beetje onzinnige vraag, vandaar een beetje onzinnig antwoord!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
lol
Alleen de Vlamingen dan ;) Die zijn natuurlijk ook welkom!
Van mijn Belgische vrienden weet ik wel dat ze veel dingen uit Nederland altijd eerst met een frons bekijken, Belgen houden van Belgische dingen eerst, dan gaan ze pas naar Hollandse dingen kijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Belgen die Vlaams praten, hebben ook de moedertaal "Nederlands". In die zin zijn het dus ook Nederlanders.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oesh, dat is een gevaarlijke!
Omdat "Stel je vraag aan de gehele Nederlands sprekende wereld" wat minder lekker bekt wellicht?