kan je geen eigen foto doen als achtergrond bij google?

zo ja, hoe dan?

Toegevoegd na 13 minuten:
ik weet wel dat je een achtergrond kan doen en hoe je dat moet doen, maar ik bedoel een foto uit je bestanden, want er zijn niet echt goede foto's van wat ik wil

Toegevoegd na 46 minuten:
ik lees net dat het momenteel alleen voor engelse gebruikers kan :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (3)

Linkerhand onderaan "afbeelding achtergrond" en dan verderzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is staat linksonder van de pagina een knop; achtergrond afbeelding wijzigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad linksonder in hoek staat achtergronden maar je moet wel een google account hebben om dat te kunnen

Toegevoegd na 1 minuut:
je mt wel ingelogd blijve op google als je de achtergrond wil blijven zien