Mijn gebruiksprofiel op mijn laptop wil niet aanmelden wat moet ik doen?

"De service User Profile-service verhindert het aanmelden. Gebruikers profiel kan niet worden geladen."

Als ik op mijn profiel wil krijg het bovenstaande bericht. Bij die van mijn moeder ook hetzelfde bericht. Maar bij die van mijn broer kan ik er wel op. Wat moet ik doen?

Volgorde:

Broers profiel _ Mijn profiel _ Moeder profiel
Wil wel Wil niet Wil wel.

Mvg,

Toegevoegd na 23 uur:
mijn moeders profiel wil ook niet (staat bovenaan van wel)

en ik heb windows vista home premour of zo iets

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Welke Windows versie gebruikt u?

Start de computer op in de veilige modus en log in op uw account.
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Start-your-computer-in-safe-mode

Wanneer het nu wel lukt om in te loggen kunt u een systeemherstel naar eerdere datum uitvoeren. U kiest dan een datum uit waarvan u zeker weet dat dit probleem nog niet aanwezig was.
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/products/features/system-restore

Wanneer het systeemherstel voltooid is zal de computer opnieuw opstarten. Na de herstart kunt u nogmaals proberen in te loggen op uw gebruikersaccount.