Ik zit nu niet bij mijn Wii, maar even uit mijn hoofd, moet je naar systeeminstellingen gaan, en daar moet je zoeken naar een systeemupdate.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Ga naar Systeem Instellingen (System Settings)
2. Klik op de Blauwe pijltje rechts 2x om naar Wii Systeem Instellingen (Wii System Settings) te gaan.
3. Klik dan op "Wii System Update."
4. Selecteer "Ja/Yes."
5. Lees de voorwaarden als die komen en klik dan op Accepteren.

* Je moet verbonden zijn met internet. Als er een nieuwe update is, dan wordt deze automatisch gedownload en geinstalleerd.

* Als je een Wii hebt met een homebrew firmware hebt dan moet je dit niet doen, anders gaat alles weg. DUS ALS JE Wii GEKRAAKT IS NIET UPDATEN :P