Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de Samsung star qwerty een smartphone ??

Ik heb zelf sinds kort een Samsung star qwerty en vroeg me af of het een smartphone was ..
Miss domme domme vraag maar …

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
860
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je wil kan je het gewoon een Smartphone noemen, echter ontbreken er nog al wat functies die je op een "huidige smartphone" zou verwachten waarvan het ontbreken van Wi-Fi toch wel de grootste misser is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn geen domme vragen alleen domme mensen ;) :P

Een smartphone is een mobiele telefoon die uitgebreidere computermogelijkheden biedt. Een smartphone kan ook beschouwd worden als een handcomputer of pda die tegelijk ook een telefoon is.

Dus ja het is een smartphone.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het is niet echt een smartphone.
een twijfel geval XD
er zit geen wifi/gps op ofzo. en bestuurings systeem is brada dacht ik. dus geen android
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien er geen officiële definitie is voor een smartphone (marketing term) is de vraag ook eigenlijk niet te beantwoorden. Maar volgens wiki zou je kunnen stellen dat als je er makkelijk third party apps op kunt installeren het wel een smartphone moet zijn.

Van mij mag je 'm "smart" noemen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding