Is de Samsung star qwerty een smartphone ??

Ik heb zelf sinds kort een Samsung star qwerty en vroeg me af of het een smartphone was ..
Miss domme domme vraag maar …

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je wil kan je het gewoon een Smartphone noemen, echter ontbreken er nog al wat functies die je op een "huidige smartphone" zou verwachten waarvan het ontbreken van Wi-Fi toch wel de grootste misser is.

Het beste antwoord

Er zijn geen domme vragen alleen domme mensen ;) :P

Een smartphone is een mobiele telefoon die uitgebreidere computermogelijkheden biedt. Een smartphone kan ook beschouwd worden als een handcomputer of pda die tegelijk ook een telefoon is.

Dus ja het is een smartphone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het is niet echt een smartphone.
een twijfel geval XD
er zit geen wifi/gps op ofzo. en bestuurings systeem is brada dacht ik. dus geen android
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien er geen officiële definitie is voor een smartphone (marketing term) is de vraag ook eigenlijk niet te beantwoorden. Maar volgens wiki zou je kunnen stellen dat als je er makkelijk third party apps op kunt installeren het wel een smartphone moet zijn.

Van mij mag je 'm "smart" noemen ;)