Hypercam is een progamma dat je (gratis) op je pc kunt downloaden, met dit progamma kan je een film opname maken van je beeldscherm (of delen van je scherm). Als je deze aanzet wanneer je gaat gamen bijvoorbeeld, kan je dat later terug zien.
Als je tutorials wilt maken van iets op de pc, is hypercam dus erg handig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een hypercam is een computerprogramma dat een filmbestand maakt (meestal in AVI-codering, om CPU activiteit te besparen) van alle video (en eventueel audio) die de computer produceert. Dit kan zijn een onderdeel van een groter programma (die men aan en uit kan zetten) of een applicatie op zich. ...
nl.wikipedia.org/wiki/Hypercam
fremar