Dat je niet per ongeluk iets kunt verslepen. Zo heb ik zelf bv Snel Start, Bureaublad (pop-up menu met alle desktop items) en de gewone taakbalk functionaliteit er op een bepaalde manier op onder gebracht. Als je dat soort dingetjes eenmaal naar wens hebt ingedeeld kan het fijn zijn ze vast te zetten zodat je niet per ongeluk opeens bv de gewone taakbalk items naast je snel start items hebt staan na onoplettend scheef klikwerk.

Toegevoegd na 6 minuten:
Zo heb ik het dus graag staan.

Toegevoegd na 8 minuten:
Met een ontgrendelde taakbalk en een misklik naast het eerste item had ik zo dit ervan voor elkaar wat zo makkelijk niet eens weer te herstellen was.

Toegevoegd na 9 minuten:
1e Plaatje is dus de juiste en 2e hoe het eruit kan komen te zien als het mis gaat.