Is er voor Android een iTunes remote gratis te downloaden ?

Ik wil ermee via WIFI of Bluetooth mijn iTunes op mijn Windows 7 PC mee kunnen bedienen, muziek aanzetten-starten-volume beheren, en het moet een beetje snel gaan.

Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende apps voor een Android afstandsbediening. http://nl.softonic.com/s/android-afstandsbediening:mobiel.

Zelf gebruik ik Teamviewer, deze werkt redelijk snel en er is een gratis app beschikbaar. Mocht je deze willen gebruiken download dan eerst de Teamviewer app via Android Market op je telefoon en daarna op je pc. Volg de instructies.
http://www.teamviewer.com/nl/download/mobile.aspx.

Met de TeamViewer app voor Android kunt je vanaf elke plek toegang krijgen tot externe computers. Je kunt hierdoor spontane support bieden en permanente toegang hebben tot onbeheerde computers.

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik heb net een andere app gevonden en die heet ITunes Remote.

Zoek je een handige afstandsbediening voor iTunes? Wat dacht je van je eigen Android-telefoon? Zet je telefoon in een cradle, installeer Tunes Remote en je hoeft iTunes nauwelijks meer te openen. Toch zijn er enkele valkuilen, want voor beginners kan het lastig zijn om Tunes Remote in te stellen. Daarom een stappenplan hoe je jouw Android-telefoon verbindt met iTunes. Veel luisterplezier!
Het stappenplan vindt je op http://www.androidplanet.nl/19052/muziek-in-itunes-besturen-met-je-android-telefoon/

Toegevoegd na 18 minuten:
ITunes Remote moet zijn Tunes Remote.