Hoe kan ik accenten op de letters typen?

Shift indrukken + het tekentje en dan de letter e intypen werkt niet, er komt dan te staan: 'e of "e.

Toegevoegd na 31 minuten:
Bedankt voor de reactie maar helaas werkt het allemaal niet..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Je zou kunnen kijken of je toetsenbord wel ingesteld staat op 'Verenigde Staten (Internationaal)', dan moet het op de volgende manier lukken: ' indrukken (zonder Shift) en dan zonder spatie de letter waar je de ' op wilt hebben. Bij " moet je wel eerst Shift ingedrukt houden en daarna zonder spatie de letter die je wilt typen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Druk alt+Shift, daarna kan je die accenten wel gewoon typen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onderstaand een mooie lijst met alt toetscombinaties. Hier zitten ook allerlei symbolen tussen

http://duena.telenet.be/ALT_toetsen_lijst.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Druk eerst een keer op numlock.
het antwoord van Erika moet even worden uitgebreid met het feit dat je wel NL Nederlands als taal moet instellen en verenigde staten Internationaal als toestenbord.
het gebeurd allemaal rechtsonder naast het klokje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je toetsenbord staat waarschijnlijk verkeerd ingesteld. Dit kun je verhelpen door of op Alt+shift te drukken og Ctrl+Alt, als dit niet werkt kun je Ctrl+shift nog proberen. Als dit ook niet lukt weet ik niet wat je dan precies moet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
om een accent op de "e" te krijgen kunt u op de " toets zonder shift in te drukken dus ' en dan een e in te toetsen en dan krijg je é en als je shift indruk krijg je ë je moet geen spaties ofzo indrukken want dan werkt het niet. Astuu :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet bijv. eerst op ´ klikken en dan op de a,e of o ofzo dan krijg je dit á é ó de andere tekens weet ik zelf ook niet....