Hoe maak ik een account aan bij YouTube met m'n iPhone.

Ik wil filmpje van m'n iPhone op YouTube zetten, alleen nu wordt er om een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd. Ik kan alleen niet niet vinden waar ik een account of iets dergelijks kan aanmaken.
Hoe werkt dit precies.
Is er iemand die mij kan helpen.

Gr. B.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat kan niet via de youtube-app maar youtube is verbonden met google, dus als je een google-account hebt kan je inloggen met dat account. Als je dat niet hebt moet je dus echt even op de computer gaan om een account te maken! Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is denk een stuk gemakkelijker een account aan te maken op een pc
Als je een gmail adres hebt kun je dat koppelen ?
capthavoc