Zit er op alle Apple ipad wifi verbinding???

Ik wil graag een Apple ipad met een wifi verbinding en ik dacht dat er wifi op alle Apple ipads zit maar is dat ook zo? Ik wil namelijk geen Apple ipad met apart internet betalen. HELP!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

volgens mij wel. en je kan voor je het koopt navragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ze op 2 manieren kopen; met alleen wifi of wifi+ 3G. Dus ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op iedere moderne tablet zit een wifi-verbinding, dus ook op de ipad!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet elke, bijna elke.
Jazeker! Je kan namelijk de ipad kopen met wifi en wifi+3g. Alleen als je 3g niet nodig hebt zou ik die niet kopen want daar moet je bijna €100,- meer voor betalen! Als je meer informatie wilt kan je naar de onderstaande bron gaan. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, je kan hem ook met Wi-Fi + 3G kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja zit er op. De goedkoopste iPad zit nu op €479,-
zie bron voor meer info.