wat is een goed programma voor een extra bas in de muziek (voor op de laptop)?

ik wil graag wat extra bas in mijn muziek, maar ken daar geen programma's voor, iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Download en installeer de gratis Winamp (www.winamp.com) , je kunt dan de equaliser gebruiken om alle geluidsinstellingen te tweaken (hoge, lage tonen, etc etc)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem gedownload, super fijn programma! Heb die equalizer gevonden, nog even kijken hoe ik de balkjes moet zetten om de beste Bas te krijgen, of de laagste tonen het best naar voren te brengen, maar dat gaat wel lukken :) heel erg bedankt!!!

Andere antwoorden (1)

Je kunt equalizer software downloaden. Daar kun je de lage tonen mee versterken, maar laptops worden daarmee niet geschikt voor het weergeven van harde bassen. Daar zijn de kleine luidsprekertjes simpelweg te klein voor.
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel! ik heb het meteen gedownload, alleen als ik het dan open, komt er te staan 'open file', als ik daar op klik heb ik volgens het programma helemaal geen muziek... hoe los ik dat dan op?