Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een blackberry bold 9780 maar veel mensen zeggen dat hij slecht is .... vastlopen, batterij snel leeg ect. maar is dit zo?

Ik wil een blackberry bold 9780 kopen maar veel mensen zeggen dat dit geen goed toestel is..
Is Dit zo ??
Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
741

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Blackberry"s zijn ook niet echt goede mobieltjes ,maar ze zijn "in"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb mn bb nu een halfjaar,
Hij is 1 keer vastgelopen maar de batterij erin en eruit en hij doet het weer, en hij is idd snel leeg maar dat zijn alle smartphones.
Ik vind het eeen fijne mobiel alleen het besturingsprogramma vind ik niet fijn. Apple en android werken lekkerder. Toch geen spijt ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het een van de beste smartphones. Hij werkt heel lekker maar hy hangt na een jaar idd soms vast. Maar dit hebben alle smartphones. Heb nu een iphone maar was 2 jaar heel tevreden met blackberry. Die is ook beter als iphone VIND IK. ik denk dat veel mensen hier niet mee eens zullen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb zelf deze mobiel, nu ongeveer half jaar en hij is nog 0 keer vastgelopen, alleen als ik hem expres belast met grote downloads o.i.d. Gewoon een topsmartphone, die tevens zeer fijn in de hand ligt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding