Waarom loopt me computer de heletijd vast als ik em opstart?

Als ik m'n computer opstart dan staat er dan in het begin (bureaublad word opgestart). Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je een reddingsdiscette?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met deze informatie kunnen we niet achterhalen wat de rede van vastlopen is. We kunnen er alleen naar gokken.

Het beste antwoord

probeer de computer eens op te starten in de veilige modus. Dat doe je door F8 te drukken tijdens het opstarten. In sommige windows versies kun je daarmee opstartbeheer plegen. Check start-uitvoeren (of Windows+R)-msconfig wat er op het tabblad "Opstarten" staat en schakel uit wat niet direct nodig is. Anders hebben we wat meer info nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt thnx

Andere antwoorden (3)

Als je computer/laptop echt niet meer reageert en je wilt je laptop toch weer aan de praat krijgen, kan je het risico nemen om op ALT+F10 drukken bij het opstarten...

...LET OP! JE BENT AL JE GEGEVENS EN DOCUMENTEN KWIJT! Je laptop herstelt zich naar de FabrieksInstellingen...

Het is op eigen Risico, Maar bij mij heeft het wél geholpen...

Groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het helemaal niet helpt zal ik hem gwn formateren wel eerst alle docus op stickje zetten maar daarna loopt hy een stuk sneller!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jouw computer is op het punt in zijn leven gekomen dat hij het op heeft gegeven