Waarom geeft mijn monitor geen Beeld?

ik heb een acer aspire X1990 gekocht met een beeld scherm van BenQ G2220 Series LCD Monitor. maar als ik mijn scherm aandoe staat er "No signal detected" terwijl de kabel er strak inzit. wat is het probleem?

Toegevoegd na 1 uur:
ik heb ze allebei vandaag nog nieuw gekocht!!!!!!!

Weet jij het antwoord?

/2500

wellicht zit het probleem aan de andere kant van de kabel, bij de grafische kaart. Soms wil die een beetje loskomen en dan doet 'ie het niet meer. Even je kast openen en de kaart goed aandrukken.

Een beeldscherm geeft dit alleen aan als er echt geen connectie is tussen scherm en computer, want ookal staat de computer uit dan kan hij toch zien dat er een beeldscherm aangesloten zit. er zijn 3 mogelijkheden waardoor hij niet werkt: 1- De kabel zit niet helemaal goed in het beeldscherm/ computer 2- De kabel zit in de verkeerde poort (bijvoorbeeld die van de printer) 3- Er is een kabelbreuk

Probeer dat beeldscherm eens op een andere pc,en die pc eens op een ander beeldscherm.Het kan ook zo zijn dat de vernieuwingsfrequentie dat de pc afgeeft niet door het beeldscherm ondersteund word. Toegevoegd na 2 minuten: Als laatste optie staat het beeldscherm wel op VGA ingesteld en werk je wel met een VGA kabel(met blauwe stekkers).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100