Met welk programma en hoe met dat programma kun je een boekje maken voor in een cd-hoesje?

Ik heb vanalles geprobeerd maar snap er niets van! Er moet een tijdlijn bijkunnen en een aantal foto's dus het moeten meerdere pagina's zijn. Ik heb het al op google gezocht maar vond niets.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

=Nero CoverDesigner=
Nero beschikt over alle mogelijkheden om boekjes - hoesjes - inlays - vorr CD DVD mini DVD dikke / dunnen doos enz enz
Het grote voordeel is, dat bij het printen alles pasklaar is (printen - uitsnijden/knippen - samen voegen en hup klaar).
Het "hoe" wijst zich grotendeels zelf en gaat een beetje ver om hiet uit te gaan leggen, gewoon uitproberen, kost een paar velletjes A4, maar...... dan heb je ook wat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Microsoft Publisher misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoiets kan ook met Word, je kan daar zeer eenvoudig foto's integreren, kolommen maken, enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je over Nero beschikt ( een brandprogramma) is daarin ook een coverdesigner.
Hiermee kun je eenvoudig diverse hoesjes maken met verschillende sjablonen
Frank