Hoe krijg ik mijn energiebalk terug op mijn laptop?

Een paar dagen geleden is mijn energiebalk ineens verdwenen. Het is vrij irritant omdat ik dus niet precies weet hoe lang ik nog met mijn laptop kan werken voordat ik hem opnieuw moet aansluiten. Wie weet hoe ik de energiebalk terug kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke windows versie ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows 7

Het beste antwoord

Check even of het icoon niet verborgen is (method one)
Het kan ook een rechten systeem zijn (method 2 en 3)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de energiebalk wel teruggevonden maar ik krijg 'm niet aan (zie plaatje). Enig idee hoe ik hem nu weer aan de gang krijg? Ik ben de enige eigenaar en dus administrator van deze laptop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan lijkt het erop dat de registry entry niet meer goed staat. http://www.sevenforums.com/tutorials/19085-system-icons-enable-disable.html (option 2, punt 7)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, het heeft me wat moeite gekost maar met jouw hulp en die van de website heb ik m'n balk wel weer terug!