hoe koppel ik mn computer lenovo N 500 aan mn muziekboxen (nu met 2 draadjes verbonden aan mn installatie)? of moet ik er "speciale" boxen voor kopen?

Toegevoegd na 3 uur:
voor alle duidelijkheid ; mijn BOXEN (en dus niet mijn pc) zijn aan mijn all-in-one installatie gekoppeld met twee draadjes. Dus geen plug of zoiets.
Moet ik via die installatie werken of kan ik ook gewoon op mn boxen aansluiten (zo ja, hoe). Maar dat geeft allicht minder goede klank af...?

Antwoorden (3)

Is die installatie een losse versterker of een compleet setje? (Dus met radio, CD speler, versterker, alles in 1)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
liveisgreat
12 jaar geleden
tis een compleet setje...
Alles kan.

Of met plug, anders zelf plug aanmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de action koop je voor minder als 2 euro een kabeltje (heb er gisteren een gekocht) , die sluit je aan op je computer, en vervolgens op je versterker.
Je hebt daar in de regel een rij waar "input" boven staat neem een vrije rij bv. phono
Vervolgens kies je op je versterker phono en geeft ie het geluid weer van je computer

op onderstaande link vind je een voorbeeld van het kabeltje, kun je ook gebruiken voor je mp3 speler en dergelijke