Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe koppel ik mn computer lenovo N 500 aan mn muziekboxen (nu met 2 draadjes verbonden aan mn installatie)? of moet ik er "speciale" boxen voor kopen?

Toegevoegd na 3 uur:
voor alle duidelijkheid ; mijn BOXEN (en dus niet mijn pc) zijn aan mijn all-in-one installatie gekoppeld met twee draadjes. Dus geen plug of zoiets.
Moet ik via die installatie werken of kan ik ook gewoon op mn boxen aansluiten (zo ja, hoe). Maar dat geeft allicht minder goede klank af...?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Is die installatie een losse versterker of een compleet setje? (Dus met radio, CD speler, versterker, alles in 1)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
liveisgreat
12 jaar geleden
tis een compleet setje...
Alles kan.

Of met plug, anders zelf plug aanmaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de action koop je voor minder als 2 euro een kabeltje (heb er gisteren een gekocht) , die sluit je aan op je computer, en vervolgens op je versterker.
Je hebt daar in de regel een rij waar "input" boven staat neem een vrije rij bv. phono
Vervolgens kies je op je versterker phono en geeft ie het geluid weer van je computer

op onderstaande link vind je een voorbeeld van het kabeltje, kun je ook gebruiken voor je mp3 speler en dergelijke
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding